Bebisgrejer!

Nog för att det är några år kvar, men idag tog mamma med mej på ett utförsäljningsställe här i stan och där hittade vi lite smått och gott! Hem med mej tack vare min söta mor fick jag juletiketter, en fin ram, julklapp till mormor och två fina bebismössor med Nalle Puh! =) En blå och en rosa med vita ränder. Så underbart söta!
Jag har ett flertal gånger stått och hållt några söta barnkläder men inte köpt dem och ångrat mej! Men idag köpte jag mössorna för jag visste att jag skulle ångra mej! Men jag har bestämt att hittar jag nåt söt som inte kostar nåt speciellt ska jag köpa det och lägga det i en liten låda och börja spara =) Tycker det kan vara mysigt även om det är några år kvar tills vi ska ha små bebisar här hemma!

Jag är nöjd iaf!

Dagen idag har vart lugn och nu ska jag renskriva lite föreläsningsanteckningar. Vad gör ni? =)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Ja, helgen har verkligen varit jättebra här! har din?



Tar det också lugnt ikväll. Finns inte så mycket att göra.

2009-11-02 @ 20:14:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0