Blåst!

Om man läser nyheterna säger de att vintern är kommen till Sverige. Kallt är det ute, och blåste som bara attan! Dom varnar för snö idag och inatt, så imorgon kanske det ligger lite vitt utanför, jag hoppas. Jag älskar vintern! Och varje morgon jag vaknat och sett att det inte legat nån snö utanför så har jag blivit besviken..

De senaste dagarna vet jag inte vad som har vart fel.. Om dagarna har jag mått hur bra som helst, men kvällarna har min mage svullnat upp till många fler storlekar än normalt, jag har sett gravid ut i minst 7e månaden! Sen har jag spytt med.. Men dagarna har jag mått hur bra som helst! Jag fattar ingenting.. Är trött på min mage, men har ingen lust att gå till läkarn heller, sist jag gjorde det sa dom bara åt mej att äta yoghurt som är bra för magen, och det har inte hjälp kan jag säga.. Vi får väl se..

Idag ska jag träna en sväng vid strax efter elva, sen vet jag inte, måste iaf ha maten klar strax efter fyra då sambon kommer hem igen, och ska träna ikväll, dvs blir borta hela jävla kvällen, likaså på söndagar.. Jag behöver inte säga att jag avskyr deras vinterträning va?!
Annars vet jag inte vad jag ska göra idag.. Har inget skolarbete som ska göras heller så..

Kanske leka ihop en egen design? Får se lite vad jag ska göra..
Vad har ni för er idag??


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och kikar igenom kommentarer. händer hos dig imorgon då ?

2009-11-05 @ 01:14:23
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

grattis du vann utlottning lång.. den lila..

2009-11-05 @ 20:14:21
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: FOTOGRABBEN.BLOGG.SE

Haft det bra idag?

2009-11-07 @ 20:22:12
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0