Söndag..

Hej på er!

Gud vad länge sen! Har haft massor för mej så har inte riktigt haft tid för bloggen! I fredags var det Företagsekonomi hela långa dagen.. Var en lång dag, så jag ska fortsätta lite idag tänkte jag.. Imorn blir det lite plugg med inför fredagens föreläsning.

Igår firade vi sambons syskonbarn som fyllde tre, blev middag; fläskfilé med basilika och timjansås. Var rätt gott faktiskt, sen blev det tårta. Blev en massa timmar där ute igår, men det var trevligt =)

På kvällen igår kollade vi på Schindlers list, jag mår alltid så dåligt efter att ha kollat på den, fy fan vad hemskt det är egentligen! Man kan bara be till högre makter att nåt sånt aldrig händer igen.

Förresten kommer det ske lite ändringar i bloggen snart! Har vunnit en design så det ska bli jättekul att få lite ordning på bloggen tycker jag =)

På tisdagmorgon åker vi mot Stockholm! =) Det blir roligt.
Vad hittar ni på idag?? =)

Kommentarer
Postat av: Din

Jag ska träna :) älskar dig <3

2009-11-08 @ 10:20:08
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad gör du för roligt ikväll då ?

2009-11-10 @ 18:14:41
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Sofie

Usch jag hatar att plugga = P

2009-11-18 @ 16:33:32
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0