12 Oktober..


Godmorgon!
Idag är det måndag igen! Jag funderar på vart helgerna tar vägen nånstans! Det är ju ändå dom man längtar efter mestadels av veckan och sen flyger dom bara iväg! Det är väl inte riktigt rättvist va?

Helgen har vart helt okej, i lördags var vi ute på landet och MrK tvättade bilen och vi umgicks lite med hans föräldrar och hans brors familj. Blev mestadels av dagen därute! Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning för att sen äta ute på restaurang, MrK bjöd mej! Vi firade lite, hade ett halvår på förlovningen :)

Efter detta var vi ute på landet igen och på en fotbollsfest! Jag var den enda tjejen och hade verkligen så roligt, eller inte! Tillslut valde MrK att åka med mej hem och kolla på fotbollen istället för att vara kvar.. Hans kusin var där och han var den enda som INTE hejade eller pratade med mej!Jag hejade på honom när vi var ensamma i rummet och då gav han ett ljud som "pt" och gick.. Idiot är vad han är!

Igår storhandlade jag redan vid halv nio! Ensam på Ica och skönt var det att gå där ensam. Vid halv ett åkte vi ner mot storstan för att hälsa på bror min som flyttat hemifrån med sin flickvän..  Det första som händer när vi kommer fram är att det brinner på idrottsplatsen så jag fick ringa SOS. Mår så dåligt när jag ser en brand!

På kvällen igår tog vi det lugnt, mös framför tvn och grejer.

Har hittat julklappar till mamma och pappa, samt min bror och hans tjej nu.. Fyrklövern har starterbjudanden som jag tänkte börja på, så kan dom själva samla så många dom vill ha sen! :)

Nu ska jag fixa lite frukost! Taggar träning senare idag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0