27e oktober..


Usch vad tiden går fort! På söndag går vi över till november och vintern närmar sej ännu mer. Nån mer som tycker tiden går fort?
Idag är det exakt två år sen jag flyttade hit till denna lilla stad. Igår vart jag lite ledsen så gick och la mej tidigt. Idag tog jag mej en liten sovmorgon och gud vad skönt det var =) Så nu har jag precis ätit lite frukost och funderar på vad jag ska hitta på idag.
Ska skicka iväg en skinnjacka som en vunnit på tradera, och sen hoppas jag min jacka som min sambo köpt till mej kommer idag med, och att den passar. =) Annars vet jag inte, men det blir nog en promenad lite senare, se om jag får med mej grannen och min bästa kompis med =)

Annars har min sambo övertalat mej om att jag ska följa med på fredag, jag får åka hem när jag vill, och dessutom ska han hjälpa mej och hålla vissa personer borta. Jag har verkligen ingen lust, men gör det för min älskling! Han följer ju trots allt med mej till stockholm i november för att se Pink-konserten.

Igår som sagt var jag över hos grannen och hälsade på! Söta dottern var med också, fy vad stor hon blivit! Sjukt! Vi åkte och hämtade ett paket med ett stort paket, hela grannen fick plats i kartongen sen när det var tomt!! Men där i låg det lite julklappar till sötnosen och det var minsann roligt att leka med.. Hon ska slå in dem lite senare sen, sen var det en julklänning med och så provade hon den för att kolla storleken och så, och fy faan vad söt hon blev! Man längtar verkligen inte alls tills man själv ska skaffa barn! Hoppas ni märkte sarkasmen där ;)

Vad händer hos er idag då? Nåt skoj?


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0