Designutlottning hos Jessica!

Jag är med och tävlar om denna fina saken hos Jessica! Vet att jag är med i massor men det är för att jag vill ha en ny design och min ekonomi som student tillåter mej inte att köpa en tyvärr!



Har inte så mycket tid att sitta och skriva i bloggen nu då det är examenspresentation på en kurs på fredag, har vart i skolan mellan sju och sex hela veckan, samt jobbat hemma med det! Så ni får en förklaring iaf! FIck hem kurslitteraturen för de två kurserna som börjar nästa vecka, var visserligen bara 2 böcker men det kalaset gick på HELA 800!! :S Då fick jag visserligen gratis frakt..

Hur är det med er då? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Allt är kanon med mig. Va gör du då?

2009-10-21 @ 12:37:53
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0