Dum vecka..


Verkar inte vara bättre iaf!
Igår var jag och tränade, men fick köra muskler istället för kondition eftersom jag verkar ha nån inflammation i benhinnan eller vad min sambo sa.. Gör jätteont när jag stödjer benet.. =/ Sen hem i ilfart och duscha och slänga i mej lunch.. Sen ner på stan och hade ett onödigt möte med posten, och sen fika och sväng på stan med snärtan Sandra ;)

Sen åkte jag en sväng efter att vi skilts åt och åkte ut mot bästa vännens mamma och såg att hon faktiskt var där så jag stannade där med henne, hennes kusin och dottern i nästan en timme!

Fick också veta att min farmor fick åka till sjukhuset igår. Hon var okontaktbar och bara kved.. Dom trodde det var en stroke först men det verkade det inte vara sen, men dom skulle kolla lite prover och sånt idag så hon fick stanna över natten iaf. Dålig stil av alla mina äckliga farbröder att inte kunna ta sej tid och åka dit och kolla läget alltså! (innan hon åkte in till sjukhuset) dom sa att dom varken hade tid eller lust! Äckelsvin är vad ni är!

Sen igårkväll fick Erik ett samtal om att det var en 23 åring som omkommit här i Tranås, först verkade det som det var nån från värmeverket på T***** Energi, men det verkade inte som det sen. Hoppas bara inte det var nån Erik kände..

Bra vecka =/

Idag har jag skola hela dagen, sen ikväll är det den där festen.. får se hur länge jag stannar.. blir nog inte alls hela.. Funderar på att ha med mitt headset och lyssna på lite musik kanske när  jag har tråkigt.. Återstår att se!

Vad händer hos er idag?


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Det låter ju roligt. Vänner är alltid bra att ha.



I helgen ska morfar firas lite mer ordentligare, det är det som är planerat hittills. Själv då? =)

2009-10-30 @ 12:47:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Allt bra med dig?

2009-10-31 @ 15:57:39
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: bella

jätte söt blogg

2009-11-01 @ 11:42:14
URL: http://bellida.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0