Fredag!

Åh idag hade jag mer än gärna fortsatt sova! Så trött jag är! Inte blev det bättre av att jag fick sms av Halebop inatt efter tolv! Man blir ju inte alls irriterad när man lyckat somna och måste vakna till.
Klockan är kvart över sju nu och jag har ätit färdigt min frukost, tro det eller ej.. Har fixat kaffe med, men vi har ingen mjölk! :O Kan inte dricka kaffe utan mjölk!!

Fick mail av missT om rapporten och jag ska fixa en grej i den.. anledningen stod; För jag och missJ har gjort mest! Ursäkta?? Jag har vart med hela jävla tiden! Igår gick jag för att det inte behövs 3 personer till att renskriva på datorn och jag hade migrän. Men jag ska göra det, inga problem, ni förstår, jag kommer aldrig jobba med grupparbeten med nån av dom igen.. ALDRIG!

Nej ska spela lite spel innan det är dags för skolan.


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja snö är bra hhe..åka pulka och skidor .m.m

2009-10-07 @ 12:51:32
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0