Fritid..


Åh äntligen! Jag sa det idag att jag skulle fixa lite här hemma. Men, jag har verkligen ingen ork till det.. Det får MrE göra sen, det eller så får jag fixa det i helgen! Tentan och examenspresentationen är över.. Vi ska bara finjustera lite och lägga till lite på rapporten men vi får godkänt ändå! Tentan vet jag inte hur det ska gå, men jag har verkligen pluggat non-stop inför den. Känns både dåligt och bra, men bara jag blir godkänd så är jag nöjd!

Allt, verkligen allt har fått läggas undan, tid, ork och lust har inte infunnits, jag har inte orkat leva mitt dubbelliv som både student och hemmafru. Middag har jag fixat om dagarna, men resten har min underbara MrE fått ta. Han har förhört mej, mamma likaså! Det mesta har ändå suttit men frågan som vi kommer få veta när tentan är över är om jag har förstått det.

Nu sitter jag och kollar på en film och lyssnar på Sarah Dawn Finers nya album! Hon är nog Sveriges bästa sångerska! Hon verkar verkligen vara en underbar människa! Skulle vilja träffa henne en vacker dag!

Nu ska jag försöka fixa lite med design och grejer på bloggen så jag kan fortsätta blogga och dessutom underhålla er söta läsare!



Sarah Dawn Finer - Virus


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0