Godkväll!

Dagen har gått otroligt fort och jag har haft kul med. Mötet gick kanon och vår praktik är klar =) Underbart! Nu har vi precis ätit, blev stuvade makaroner och varmkorv. Jag var riktigt hungrig så gott med mat var det!
Sambon är ute och handlar hem en film, Änglar och Demoner hade visst dvd-premiär idag och den ville han se så. Blir bra med en myskväll med tanke på hur trötta vi var imorse!

Klockan är bara fem och det är redan kolsvart ute. Sjukt!
Idag har jag satt amaryllislöken i vatten så imorn ska jag plantera den och hoppas det kommer fina blommor till jul =)

Om två veckor är vi hemma igen efter vår Stockholmstripp, för er som inte vet ska jag på Pink-konserten den 10 november. Så vi åker upp på måndagen (9e) och hem den 11e. Hälsar på sambons syster samtidigt och hennes familj =) Blir trevligt!

Vad händer hos er ikväll? =)



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0