Godmorgon!



Har precis ätit lite frukost nu! Så nu håller jag mej nog ett tag, men frågan är vad jag ska äta senare idag, till lunch och så där.. Sånt man märker :)

Igår var det lugnt, satt lite med projektarbetet och jobbade! Det blir nog bra! Idag ska vi träffas och se hur vi lägger upp det hela, om vi blir klara snart eller inte! Det blir nog bra!

Annars igår så satt jag och MrE och myste framför tvn, lyssnade på lite musik och annat med. Var mysigt! =)
Funderar på om MrE håller på och bli sjuk, han klagar på att han är så otroligt trött hela tiden! Sånt som tiden får visa antar jag!

Idag är det inte minusgrader i alla fall, utan det var blött ute så gissar att det regnat inatt, nåt annat kan det väl inte vara än? Men jag längtar efter snön nu så det inte är klokt! Kommer bli så mysigt att titta ut mot trädgården och "parken" med gungor och sandlåda med massor av snö!
Hösten och vintern är ju utan tvekan de bästa årstiderna! Tänk alla tända ljus, filtar, koftor och halsdukar! MYS!
Vi har ju tända ljus hela tiden! Så underbart!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0