Härliga Fredag!


Godmorgon!
Hoppas alla sovit gott! Jag var aningen trött igår så la mej och läste lite redan vid nio, så idag är jag utvilad, eller mer utvilad än vanligt =)
Ingen snö ute idag heller trots att de sagt hela veckan att det ska komma snö, så liite besviken är jag allt! Men det kommer nog sen!

Igår blev det en sväng till min mamma där jag klippte henne och min syster. Min syster gör debut på krogen imorn i Jönköping och ville bli stylad och hon bad mej ta med lite kläder som hon skulle prova, men tillslut blev det nåt som hon själv hade.
Det är ju ingen som bryr sej om klädsel på krogen längre, utan man kan ha på sej vad man vill egentligen!

Idag ska jag till mamma och umgås lite med henne innan pappa kommer hem, men det blir inte föräns vid tolvtiden.. Nån träning blir det inte idag då jag inte är peppad alls. Blir en promenad sen istället.

Ikväll ska jag iväg med sambons jobb och bowla lite och äta tacobuffé, det blir nog bra, förutom att jag är så otroligt dålig på att bowla!

Nu blir det nog frukost tror jag, det och lite Svensson Svensson, säsong 4 =)

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag DISSAR pälsmössor jag tycker det är såååå fult! Allt bra med dig idag?

2009-10-16 @ 10:42:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0