Hemma igen!


Hej igen!
Vad kul att ni är så många som tittat in hit idag! Får allt ta och tacka Jessica för detta! Tacktack!
Idag har vi suttit med arbetet non-stop och nu är det i princip färdigt, lite småjusteringar kvar som Suz och Elin tar hand om så mailar dom arbetet till oss så ska vi gå igenom det kritiskt till måndag och då går vi igenom det en sista gång. Men även om vi jobbat hela dagen så har vi skrattat nåt galet mycket, så roligt har jag haft!
Kommer ha ont i magen sen tror jag ;)

Och det är så skönt att jag inte måste till skolan imorn! Funderar faktiskt på att sticka till gymmet på morgonen imorn och ta ett pass. Sånt man märker! Ska iväg och umgås med min mamma en sväng iaf.. Var länge sen vi bara umgicks och träffades.


Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja tar 200 men kan ge en för 150 om du vill beställa idag

2009-10-15 @ 16:16:19
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: med mig är det bra. Kul när man kan jobba som du gjort idag och ändå ha riktigt kul! För att svara på din fråga om vad jag ska göra ikväll, ska på gymmet och sen blir det lite TV tror jag.

2009-10-15 @ 16:22:14
URL: http://blogglisa.webblogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med och tävla! Har du haft en bra dag?

2009-10-15 @ 19:38:09
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0