Lördag!!


Hej på er!
Hoppas allt är bra med er en höstdag som denna. Ute är det idag 3 plusgrader så jag håller mig inomhus, jämfört med min sambo som valde att dissa mig idag och gå ut och spela golf med min pappa - IGEN. Men jag säger inget, snart är vintern här och då kan han inte spela golf mer..
Igår hade vi den stora presentationen och examen av kursen, och det gick galant, jag kammade hem ett VG i hela kursen, vilket också är det högsta betyget. Underbart =)

Igår la jag mig redan vid halv elva, då jag vart vaken sen fyra på morgonen och gick upp halv fem då jag inte kunde somna om. Men innan det så var vi på stan en sväng på eftermiddagen, sen på kvällen var vi hemma hos mamma och pappa och åt middag och tårta då vi firade kursbetyget.

Idag sov jag ända till strax innan tio av att jag föll ur sängen!! Låg för nära kanten helt enkelt :P Men sen låg vi och kramades lite innan vi gick upp och gjorde iordning frukost.

När sambon åkte iväg så började jag tvätta lite och plocka iordning här hemma, har även rensat ur garderoben från sommarkläder så jag har haft fullt upp idag.

Ikväll ska vi gå igenom ett förråd med våra grejer i så det blir en del att göra där.

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är lugnt, jag kommer åka ner lite tidigare i vilket fall, måste ha en 50-års present till pappa, så stressa inte. kom när du är klar=) är det inte på pricken halv ett så är det luuungan=)

ses imorgon. kram

2009-10-28 @ 19:19:18
URL: http://sandradeluxe.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0