Måndag..

Imorse var jag otroligt trött.. Vaknade 06.17 precis när jag skulle väcka sambon. Men tyckte det var lika mörkt som förra veckan, även om vi gått tillbaka i vintertid. Men det ljusnade lite fortare ändå..

Idag är jag helt svart under ögonen, såna hemska ringar.. Ser verkligen inte klokt ut! Vid elva idag ska jag träna en sväng med mamma och i eftermiddag ska jag äntligen få träffa min bästa vän igen och då står bullbak på schemat =) Och så lilla dottern ska ju vara med också! =)

Angående mina aggretioner igår så ordnade jag det på så sätt att jag inte är vän med henne längre, och spärrat hennes konto från mitt. Har gjort detta en gång tidigare men då blev det ett jävla liv. Kommer nog bli det igen, men denna gången ger jag inte med mej, jag vill inte ha henne snokande och grejer.. Jag har fått nog helt enkelt!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0