Ojsan!


De blonda håret försvann visst idag! Nu är jag brunett igen och jag känner mej hemma igen =) Mina ögon framhävs nåt otroligt bra när jag är brunett. Ska försöka fixa lite foton sen som jag kan visa.

Idag har jag vart hos mamma ett par timmar och umgåtts lite. Var ett tag sen vi gjorde det, så det var dags för det, fick leka lite med vovven med. Han är så söt, gammal med, över 12 år nu! Usch vad tiden går fort egentligen!

Nu ska jag snart göra mej iordning för kvällen och allt. Ska tydligen till en av sambons jobbarkompisar innan vi ska åka till bowlinghallen. Det blir nog trevligt =)

Vad ska ni hitta på ikväll?



Kommentarer
Postat av: issa

fin blogg du har!!:)

hoppas du får en underbar helg!



kika gärna in i min blogg och lyssna på mina egna låtar! jag rappar och sjunger :)

2009-10-16 @ 17:39:28
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt för sent svar: Med mig är det kanon bra.. Va gör du då?

2009-10-16 @ 22:22:29
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0