Söndag.


Söndag igen.. Helgerna bara flyger förbi som vanligt.. Känns inte som jag får den tid jag vill med min sambo.. Kanske bara är så jag känner men jag vet inte.
Skolan tar så otroligt mycket tid, mer än jag trott. Jag har inte träffat min bästa vän sen skolan började, vilket är under all kritik! Min sambo får också lida för skolan.. Jag är tråkig och orkeslös hela tiden, och jag förstår att jag anses som tråkig! Hoppas kurserna inte är så svåra och jobbiga så jag kan prioritera lite mer.
Idag har vi tagit det lugnt, jag var och storhandlade på Ica innan och tjaffsade med andra i kön, de hade bara en enda kassa öppen och jag köade i minst tio minuter och folk surade och ifrågasatte varför jag inte kunde släppa förbi de som bara hade lite varor i korgarna, när jag hade en stor vagn nästan full. Folk är så egoistiska.

När jag kom hem var vi inte hemma så länge föräns vi åkte ut till landet och hälsade på sambons brors familj och åt tacos. Lekte lite med barnen och vi har lovat att de en dag sen ska komma hem till oss och baka lussebullar och pepparkakor i slutet av november/början på december där. Blir nog roligt =)

Nästa vecka händer detta;
Måndag; Träning, bullbak med bästa vännen.
Tisdag/Torsdag; Jönköping och shopping, samt Besök på LIA-företagen.
Skola resten och fest på fredag.. nykter sådan.

Vad gör ni i veckan?



Kommentarer
Postat av: Sophie

Sv: Jag vet inte riktigt vilket hockeylag jag håller på. Jag brukade hålla på Nyköping i Allsvenskan eftersom det är mitt hemmalag, men de har ramlat ner i Division 1 nu och det ser inte ut som att de tar sig upp igen tyvärr. Alla spelare var för pengagiriga och vill flytta till lag som betalade bättre. Men annars är väl alltid Tre Kronor ett bra lag :P Hehe.



Jag har varit i Nya Zeeland i snart ett år. Och jag stannar i ett år till innan jag flyttar hem till Sverige tillsammans med pojkvännen i slutet av nästa år. :)

2009-10-25 @ 20:21:41
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0