Storm igen..


Det verkar inte bättre iallafall.
I fredags fick vi tillbaka tentan, jag som oroade mej att jag inte skulle bli godkänd fick VG, högsta betyget! Blev så chockad och så glad att jag skrek! :) Kändes jätteskönt verkligen!
Nu har jag inte haft några schemalagda dagar på hela veckan, imorgon däremot ska jag till skolan och likadant fredag. Tur var det nog att det inte varit nån skola, då jag legat med feber sen i söndags och en visdomstand som bara jävlats med mej. Otroligt inte roligt måste jag säga, och då har jag även återigen fått skjuta upp träningen.. Men idag trots feber och knarkande av alvedon så åkte jag och mamma ner till gymmet. Körde ett intensivt pass på joggingmaskinen där jag i 25 minuter gick 3 minuter och sprang 1 minut. Ska träna upp min kondition nu tänkte jag och läste att man gör så i en vecka innan man höjer till en och en halv minut.
Tränade lite armar med trots smärtan i mitt skulderblad imorse. MrE fick smörja in axlen och skulderbladet med zonsalva..
Känner mej otroligt nöjd med dagens träning i vilket fall.


Kommentarer
Postat av: angelica

sv: Det kan det ju vara,kanske borde försöka hitta nå annat ätbart med mycket smörfett i och se om jag får utslag av det också :O



Vaknade mitt i natten av att det stormade som bara den ute :S Hemska höst

2009-10-07 @ 16:24:15
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0