Torsdag.

Godmorgon på er!
Jag har vart vaken sen 06 men vart uppe sen halv sju! Är aningen seg idag med, vet inte varför men vaknar massor på nätterna numera! Blir nog att lägga sej tidigt ikväll tror jag, har heldag med Företagsekonomi imorn så behöver nog sova!

Igår var det myskväll, jag gjorde lite popcorn och så låg vi i soffan och kollade på Änglar och Demoner samt Scrubs! Massor av mys =)

Idag ska jag träna vid elva så ska strax göra iordning lite frukost. Tänkte köra ett ordentligt pass idag, så jag är riktigt nöjd efteråt! Ska försöka hinna äta lunch innan jag ska ner och träffa Sandra på stan för en fika med =)
Jag ska plantera Amaryllisen idag med, men det blir på förmiddagen innan träningen tror jag =)

Måste erkänna att man blir seg och rastlös när man inte har några skolgrejer att fixa.. Innan hade man inte tid till nåt och nu har man plötsligt all tid i världen.. Lustigt det där!

Vad ska ni hitta på idag?

=)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har också haft problem med att sova på senaste tiden.. Riktigt jobbigt.

2009-10-29 @ 10:34:36
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0