Torsdag..

Godmorgon!

Sitter och funderar över hur jag ska göra med min design.. Vill ändra den till nåt mer personligt, nåt mer mej.. Men det är ju inte så lätt när jag inte är så haj på det med kodmallar. Jag var det innan men det är mycket jag inte vet utan bara sitter och gissar.. Är ju med i två tävlingar så jag hoppas jag kanske vinner nån av dom!

Såg att jag vann en länkning hos underbara Jessica med!Så kul! Hoppas några av er nya som tittat in fortsätter att droppa in :)

Nu har jag precis ätit frukost och ska göra mej iordning inför skolan.. Grupparbete idag med men jag hoppas vi kommer så långt att vi kan ta helg efter idag.. Skulle gärna vilja köra ett träningspass imorn, samt träffa mamma och min bästa vän! Som jag inte träffat sen skolan började 2/9! Oacceptabelt! Men skyller på tentan vi hade direkt efter start.. Och vill umgås lite med min söta mamma med.. Det var länge sen det med nu!

Blir som sagt i skolan idag, och antagligen hela dagen, men tänker ta med mej datorn dit så kanske hinner slänga in nåt litet inlägg sen. Blir det bra?

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kom hit via Jessicas blogg, kommer att kolla in den igen!

2009-10-15 @ 07:45:13
URL: http://blogglisa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sitter här och svarar på kommentarer och funderar ut om jag skall byta min design eller inte sen när jag får min SE adress..Händer ikväll då?

2009-10-15 @ 11:20:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0