Varför hatar jag 26/10?


♥ 26/10-06 - voltade jag med min bil med min då bästa kompis. Vi vet inte vad som hände men det var tur att jag bara körde i 50 där. Vittnen sa att hade vi kört fortare hade vi inte överlevt. Jag minns att det sista jag tänkte när jag såg hur marken närmade sej min fönsterruta (på förarsätet) var att nu dör jag eller så blir det akuten nästa.
Men vi överlevde, utan en skråma.. Jag kände inte ens smällen när vi smällde i marken..

♥ 26/10-07 - Vår underbara Bamse avlivades 14.00. När min pappa tog honom i kopplet föll jag bara ihop på golvet och kunde inte röra mej. Han kom hem en timme senare med halsband och koppel. Han sa att Bamse viftat på svansen hela tiden tills han somnat in. Det var hans önskan med andra ord, han var sjuk i testikel och magcancer, samt en kass höft och han hade diabetes i slutet med. Han var nästan 13 år och gud vad jag älskade honom! Och det gör jag fortfarande!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Usch, jag förstår hur det känns det där med din hund. Vi var tvungna att avliva vår katt som vi hade haft i ca 6 år när jag var liten, på grund av att hon ramlade från balkongen och bröt vartenda ben i kroppen. Jag har nog aldrig gråtit så mycket i mitt liv tror jag.

2009-10-26 @ 10:58:07
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Vilken sorglig dag :(

2009-10-26 @ 17:10:50
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0