Vet inte längre..


På fredag är det nån avslutningsfest med fotbollslaget på landet som MrE vart med i innan och som han kommer gå tillbaka till nästa säsong.. Jag vill inte gå, men kommer gå för hans skull.. som vanligt..
Men det är inte det som stör mej utan en sak som han sa på vägen hem i bilen.. "det är så synd du har inte lust eller känner inte för nåt längre."

Var det nåt sätt att säga till mej att jag är tråkig? Att jag inte är bra längre?
Vill inte fråga om det eller så heller, men det har ju liksom vart mycket i skolan och ja det är väl sant att jag är tråkig då skolan alltid gått först...

Bra vecka det här.. först tvivlar jag på allt om mej själv och nu denna kommentaren! =( Tur att presentationen gick bra och att kursen nu är avslutad.

Vad gör ni ikväll?
Själv lagar jag lasagne och kollar på hockey.. ska ut till köket nu och skära salladen..

Later!

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Jo, det är kanon med mig, Va gör du då?

2009-10-24 @ 21:39:19
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kul :P allt bra?

2009-10-25 @ 00:00:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: Allt är bra med mig. Är lite trött bara. Läs mitt senaste inlägg så förstår du varför ;)



Jag saknar hockeyn i Sverige. Tyvärr är inte den sporten så stor i Nya Zeeland :D

2009-10-25 @ 11:12:07
URL: http://krystaldream.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0