100 sidor!

Igår satt jag och läste 100 sidor ur min bok till tentan. Den ska vara utläst till senast torsdag har jag bestämt! Allt annat får vänta helt enkelt! Men att mitt huvud hängde med sen det är ett under.

Färjestad vann igår med, en bra start på säsongen, och då har de inte ett fullt lag än eller vad dom pratade om, halva ligan har visst lämnat FBK. Mindre kul var det ju att H(i)v råkade vinna med, men det kommer inte fortsätta. I alla fall inte vad vi hoppas på..

Nu ska jag fixa mej lite frukost och sen är det mina böcker som gäller fram till halvelva då jag måste fixa mej, ska vara i skolan vid elva, lektionen börjar vid halv ett och jag måste prata med två i klassen med.
Ser ut som oväder drar sej in över sagolandet.. Mörka moln och blåst! Blir att låna sambos jacka idag!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0