Dansa!

Åh jag är sugen på att gå ut och dansa! Eller bara dansa! Har mailat om vuxengympan som är på kvällarna, på tisdagar är det ju danceworkout och det är jag grymt intresserad av och hoppas jag får svar snart bara. Ikväll blir det ingen dans dock, har ju intensivtränat på gymmet! Har jag dock ingen träningsvärk imorn så kommer jag gå ut och jogga på morgonen. Skulle ju ta sovmorgon men tänkte lägga mej tidigt ikväll istället då sambo är och tränar fotboll. Måste sitta ner och plugga lite ikväll med.. Min disciplin har totalt försvunnit över helgen. Fruktansvärt illa måste jag säga! Det får bara inte hända!
 
Mätte lite innan och såg då att jag minskat 4 cm i midjan, utan att jag ens vet varför. Är det bra eller dåligt? Vill gärna veta vad jag gjort så jag kan fortsätta med det. Hihi!

Nej jag ska väl börja med maten tror jag.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0