First day..

Elfte september, åtta år sen den otroligt hemska dagen som skakade hela världen.. Jag minns den dagen nåt otroligt, mamma och pappa kom hem från jobbet tidigt, och det första dom gjorde var att sätta igång nyheterna. Jag minns att jag aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Jag trodde att det skulle vara slutet på jorden.. Men se här, åtta år har gått och än lever vi. Men många oroar sej nog ändå när det gäller såna här saker. Det gör sej alltid påminnt på ett eller annat sätt.

Jag heter E, är 23 år och bor i ett sagoland, där bara rosa moln existerar. Om det vore så väl eller vad säger ni.. Jag studerar och är inne på min andra vecka, eller andra veckan är gjord, men egentligen är det plugg 24/7 som gäller. Jag vet verkligen inte vad jag har gett mej in på! Första tentan är sista september och jag hoppas jag klarar den, men plugga 24/7 är inte möjligt, men jag gör mitt bästa.

Fick idag veta att jag ska bli "moster" min sambos syster är gravid igen! Och hans bror och fru kommer garanterat snart bli gravida med igen, då dom nyss gift sej och sagt att barn ska komma efter bröllopet. Jag själv tycker detta är jobbigt, eftersom jag själv har en sån stark barnlängtan, och min stora dröm att att själv skaffa familj, men det får vänta ett par år då jag måste ta examen först sen är det nog fritt fram. Två, tre år går fort va?
Det komiska är att jag aldrig innan ville ha barn, sen träffade jag min sambo, och blev så kär och allt ändrades typ över en natt. Nu är min största önskan att skaffa barn med honom och leva livet ut med honom.

Kommer leka lite med designen ett tag innan jag säkert hittar nåt jag vill ha kvar, men ni kommer inte vara många läsare, då detta kommer vara en anonym sida tillsvidare. Ni får inte veta vem jag är föräns det är dags..

xoxo

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0