Halv fyra..

Klockan är nu halv fyra och jag har precis kommit hem från affären. Ikväll blir det oxfilé. stekt potatis och bearnaisesås och naturligtvis var potatisen vi hade hemma dålig. Sambon slutar vid fyra så lite efter fyra är maten klar. Vid 18-tiden är det visst fotbolls match han vill se, hans gamla fotbollslag spelar match och han måste prompt se detta. Och vill jag umgås med honom, eller träffa honom alls ikväll innebär det att jag måste med dit. Blir att böckerna åker med så jag kan fortsätta plugga. Dessvärre har det inte blivit för mycket av den varan idag. MYCKET DÅLIGT! Vart införskaffar man sej mer självdisciplin?

Har även nu pratat med min bästa vän om dagens incident och överraskning. Och jag mår bättre nu, dock är jag fortfarande avundsjuk! Men min sambo ser det mycket lättare, han är yngst i familjen(han är hela sju och nio år yngre än sina syskon!) Jag är äldst! Jag har inget att jämföra mej med, eller nånting. Jo min mamma naturligtvis, men hon var 22 och jag vill inte jämföra mej själv med henne.
Men fick i alla fall prata av mej lite och få lite förståelse! Nåt som min kära mor INTE kunde ge mej när jag var där tidigare idag för att få lite sympati och uppmärksamhet! Hon sa åt mej att sluta sura! Bra att få ett sånt svar när man har ångest! Hmm!

En lista kommer upp här snart!

xoxo

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0