Måndag igen.

Vart fan tar helgerna vägen nånstans? Man hinner inte slappna av på fredagen föräns det är full fart igen känns det som! Godmorgon min trogna läsare, vem är du egentligen? Enligt statistiken är det alltid två läsare(jag har ju inte publicerat bloggen än), jag och en annan. Frågan jag ställer mej är vem är du?
I fredags var det stan som gällde i alla fall med min bror, handlade jacka och det tog inte alls lång tid, fem minuter tror jag sen var det klart. Sen åkte jag hem, och började städa, men fick damp på blommorna här hemma så åkte till Ica och köpte nya, lite naturgodis och middagsmat till lördagen.. Vid fyratiden kom älskling hem igen som planerat och han fick sin jacka och tyvärr var den liite kort i ärmarna så vi fick byta den till en storlek större, och samtidigt som detta görs kollar han prislappen med. DUMBO! Sen vart han megasur efter att ha sett den, men jag hade räknat med minst 1000 spänn till på jackan. Men men, han hade på sej den igår när vi var iväg, och då erkände han att den var skön.

Men han har ju inte den när han jobbar så gissa vem som kommer låna den då? Min skinnjacka är för liten i axlarna och jag får bara ont av den, så jag önskar mej en ny helt enkelt :P

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, diska upp det jag använt och sen göra mej iordning, bara halvdag i skolan idag, men mycket plugg, rapportarbete ska försöka vara klart så långt som möjligt tills imorn då vi ska sätta oss och sammanställa. Sen är tentan nästa vecka och jag har en heel del kvar. Det blir inte mycket annat gjort denna veckan.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0