Onsdag..

Idag och imorgon är det heldagar i skolan och dessutom sista lektionerna i kurserna innan tentorna som är om en vecka. Igår var det obligatorisk lektion, var där väldigt tidigt och pratade med två om gruppen, och det verkar vara helt klart nu. Känns skönt att nåt går åt rätt håll.

På lektionen igår hade vi labb, vil skulle genom en text identifiera problem som skulle bli en problemlista och problemgraf, mål-mållista-målgraf, och styrka-styrkelista-styrkegraf. I början satt jag mest och funderade hur detta skulle gå då jag var ensam på lektionen, men sen verkade allt släppa och läraren sparkade ut mej redan klockan två då han sa att jag var klar och kunde det. När jag kom hem började jag läsa lite igen och helt plötsligt slog det mej. Vi identifierade problem, styrka och mål. Gjorde målgrafer för att lösa problemen, det är det som en stor del går ut på! Jag har äntligen fattat nånting! :)
Sån underbar känsla! Igår läste jag 80 sidor drygt så ikväll och på lunchen idag blir det lite mer läsande, den ska läsas ut ikväll har jag sagt! har väl en 180 sidor kvar eller nåt vilket suger men jag måste helt enkelt.

Vad händer hos er då?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0