Oroligheter!

Nästa vecka är det tenta och examinationsarbete för två kurser i skolan. Fy fan säger jag bara. Men jag kämpar på! Men det jag är rädd för är att jag tagit mej för djupt vatten över huvudet! Att jag aldrig kommer klara det här! Denna osäkerhet gnager mej om dagarna, så fort jag kollar åt böckerna, när jag läser och när jag sover så jagar tankarna och rädslan mej i drömmarna! Jag ger mej så klart inte.
Jag har två saker som triggar mej lite extra och det är att efter examen ska jag ha fått jobb, vilket dom flesta får direkt. Men jag funderar på att åka till Norge två månader och jobba skiten ur mej först och spara ihop ett sparkapital. Och det andra är att vi pratar om att det då är dags att skaffa barn.

Dvs att skaffa barn är ju min dröm och med sambo drömmer jag om det ännu mer. Visste ni att jag aldrig ville ha barn innan jag träffade sambo? Helt otroligt egentligen! Hur en enda människa kan förändra allt, och där har ni också en del i hur val kan påverka ödet som jag pratade om. =)

Sen har jag sambo som alltid alltid stöttar mej, i vad det än är! Jag älskar honom!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0