Sovmorgon..

Det är nåt man inte är bortskämd med i min värld. Jovisst är det en sagovärld på rosa moln hela tiden (förutom igår då det var varning för åska och tornados) men bara för att man lever i en perfekt värld betyder det inte att allt är som man vill jämt och ständigt. Men sov till halv nio då klockan ringde, och sen drog jag mej till nio. Mycket skönt, dock har jag ångest, (vilken nyhet) över hur jag ska klara och hinna allt.. Funderar faktiskt tro det eller ej, på att hoppa över lektionen idag, bara gå till skolan för att prata praktikgrupper och anmäla mej till studentföreningen. Lektionen handlar bara om grunderna i word, och det kan jag redan. Matte-data linjen i gymnasiet för inget va?

Igårkväll la vi oss tidigt, strax efter att jag skrivit inlägget, och vi sa inget till varann på över en halvtimme. Sen kröp han intill mej och kramade mej och vi pratade, och han hade hört fel, och hört fel och båda missuppfattat fel. Det är bra va?! Men andra ord var det egentligen ingenting, så nu är det ju bra igen!

Göra lite nytta kanske?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0