Veckans sista skoldag..

Och jag känner bara fy fan vad skönt, dock hade jag gärna haft fredag idag.. Är så otroligt trött! Föreläsningen igår var otroligt intensiv, och vi gick dessutom över tiden med en timme. Blev inte mycket läsande igår inte! Sen när jag lagt mej för att sova fick man ta och gå upp igen för att vissa inte kunde vänta tills idag med att få in sammanfattningen, vem är så lat att man inte orkar gå till skolan en halvtimme tidigare? Säger så här nästa gång det är grupparbete ska jag inte vara med dom jag är med idag. För det funkar inte!

Sen efter det kunde jag inte somna om ju! Somnade vid halvtvå-tiden och vaknade sen varje halvtimme. Dessutom drömde jag att jag fick ett mess om att det var fel på sammanfattningen mitt i natten, men hittade inget mess eller mail för den delen heller så antar att det var en dröm.

Idag är det också sista lektionen innan vi har presentationsarbete i skolan på torsdag. Är lite smått orolig över det då vi har en i gruppen som ibland väljer att INTE dyka upp, och om denne dyker upp väldigt sent på föreläsningarna. Som i förra veckan när vi skulle jobba med detta och vi hade föreläsningen på förmiddagen då ringer h*n efter ett på eftermiddagen och säger att denne är hemma med sin son.. Så jag hoppas hon fattar att hon måste va där annars får hon inget betyg, för jag tänker lära mej dennes del med.. Lika bra det!

Boken hänger med idag så jag kan läsa sen under raster och lunchen eller så. Sen ikväll ska jag läsa och plugga, sammanfatta framförallt tänkte jag. Hoppas det inte blir så intensivt idag med Aina.. som förövrigt är så otroligt lik min svägerska från Stockholm! Det är så man hoppar till ibland på lektionerna..


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0