♥ 100404

Hej på er alla..
Nu har bloggen stått stilla ett bra tag och det har en förklaring och sådär. I onsdags var jag ute med Erik och åt lunch och blev matförgiftad så låg sjuk hela onsdagskvällen, natten och dagen därpå. Sen piggnade jag till igen! =) Erik var megaorolig och ville köra in mig till akuten och så, men vi avvaktade och ringde Emma som berättade om lite småsaker vi kunde göra och ha koll på.
I fredags var jag inte alls pigg men var ute på nån form av påsksupé hos Eriks föräldrar, somnade i bilen om och om igen. Sen hälsade vi på hos mamma där mormor hittat upp och så =) På kvällen fick vi besök av Freja, som skulle sova hos oss över helgen, hon löpte och gick inte ha hemma med Balou. Så kvällen och natten var jag orolig över henne, att hon inte kom till ro och så där. Men det gick bra.

På lördagen var Erik och bytte till sommardäck, sen åkte vi hem till mamma och pappa på påskmiddag, denna gången hade även farmor och farfar hittat upp. Vi lämnade även Freja där, då min syster kom hem och får ha henne i sitt rum tills det blir bättre. På kvällen kollade vi på lite film och sådär, jag la mig tidigt då jag har sömnbrist så somnade jag fort som attan!

Idag började dagen med att storhandla och köpa hem färska frallor till frukost. Sen åkte Erik och spelade lite golf med pappa innan vi åkte till Bredstorp och kollade på nån form av fotboll eller nåt.. Fick order av Erik att hålla på Bälaryd så det gjorde jag och de ledde när vi gick.. Det andra laget (kommer aldrig ihåg namnet) verkade ha en heel del problem med att träffa målet tyckte vi, men men.. Hoppas Bälaryd vann iaf!
Sen har vi vart hemma hos mamma och ätit middag med mormor, hon åker hem på tisdag så hon är här ett litet tag. =) Nu ikväll tar vi det bara lugnt och kollar på TV och myser. Njuter av ledighet och att jag är någorlunda pigg och att vi är lyckliga! =)

Imorgon ska Erik iväg på nåt med fotbollen, nån match, så jag önskar Erik lycka till (endast :P), hoppas du spelar skiten ur alla! =) Jag själv ska sätta mig med lite jobb som ska göras, sen får jag se lite vad som händer och sker.

Ha det kanoners! =)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0