♥ 100405

Femte april idag, sista kvällen på långledigheten för alla som har nåt vettigt att göra om dagarna.. Vad gör ni? Jobbar, pluggar, föräldraledigt? Eller går ni bara hemma och drar på grund av arbetslöshet? Imorn är det tillbaka till LIAn som gäller, efter både sjukdom och ledighet.. Sjukt att helgen gått så fort! Dock blir det kort vecka, på fredag ska vi vara i skolan och presentera och kolla lite vart alla har kommit och sådär. Blir nog kul!

Idag har vi tagit det lugnt, kollat på film och myst! En jättemysig dag tills Erik skulle åka och spela fotboll vill säga.. Jag satt och tittade på en film sen funderade jag en del på en del.. Sen satt jag i evigheter för att hitta hålan Lommaryd.. Åkte och tankade och sen åkte jag ut på upptäcktsfärd och kom fram när det var 45 minuter kvar av matchen.. Erik blev tydligen glad över att jag var där och kollade på honom så det var ju tur =) Dock förlorade de med hela 6-1 eller nånting sånt! Gick alltså inte inte så bra!

Ikväll har vi ätit lite tacos och nu kollar vi på lite serier, blir en myskväll med andra ord! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt!!=) Känns hur bra sm helst=) Läste du varit matförgiftat, usch fyfan.. är du bra nu ir?

2010-04-05 @ 20:26:00
URL: http://sandradeluxe.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0