♥ 100407

Hej på er kära vänner! Hoppas innerligt att allt är lika bra med er som det är med mig! =) Själv mår jag toppenbra måste jag säga! Vart lite seg och sådär. Idag fick vi klartecken att en stor del av vår uppgift på LIAn är helt godkänd, så imorgon hoppas vi att internet och systemet är igång igen på kontoret så vi kan börja med nästa del, som är minst lika viktig! Men skönt att vi kommit så otroligt långt och att det var så positivt bemötande om det =)
Idag tänkte jag att jag skulle tagit en varma koppen till lucnh och sitta och slöa på kontoret, men så blev det inte.. när hela vårt system och internet la ner ringde jag Erik och vi tog en spontanlunch istället. Mycket mysigt tycker jag!

Skulle tränat ikväll med mamma, men hon hann inte, och jag kände att jag skulle ha för mycket stress med middagen och så, så jag tog en lugn kväll och ser på lite tv istället, har tagit ett varmt bad med hårinpackning och sånt där bra! =)

Imorgon är sista dagen för veckan på kontoret för på fredag ska vi befinna oss i skolan och träffa klassen igen.. Hade nog hellre vart på kontoret och fixat istället tror jag! Haha!

Jag funderar över om jag ska ta och åka och träna en sväng på lunchen imorgon.. Lite sugen är jag i alla fall. Sånt jag märker, får ta med träningskläder och så får jag se hur jag gör. =)

Igår beställde jag hem lite böcker! Jag har ju alltid velat lära mig italienska, nu har jag äntligen beställt hem en nybörjarkurs, samt en nybörjarkurs i ett språk till, någon som vågar gissa vilket? =)

På lördag är det vår ettårsdag för förlovningen, så jag funderar lite över hur vi ska fira detta. Erik ville eventuellt gå ut och äta lite gott, men vi får väl se vad som händer.. Kan nog lova att det blir en riktigt mysig dag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Tina

VART ska du jobba i sommar?

Hmm italenska och ryska kanske??

Hoppas allt är bra! Kramar!

2010-04-08 @ 11:57:56
URL: http://www.farfartina.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0