♥ 100409

Fredagkväll.. Veckorna går så fort, tredje veckan på LIAn är nu avklarad och vi är närmare slutet än början på första perioden.. Tycker det är jättetråkigt, var inte speciellt kul i skolan idag, trivs bra på LIAn och vill hellre vara kvar där hela tiden :P Men då får jag ju inget examensbevis så det är väl lika bra att gå klart sista året och hoppas att man får jobba med det här sen.. Identifiera problem och hitta lösningar samt effektivisera.. Roligare än det låter, tro mig!

Igår var jag hos Johanna med några härliga tjejer, Vildana hade sin hudvårdskonsultation med oss. Vi fick prova på hudvårdsprodukter och alla blev verkligen frestade.. Vi fikade lite och det hela slutade med att hela fyra av fem köpte hela kitet, inklusive jag, så 1643 kronor fattigare kommer jag att bli, men jag kände riktig skillnad så jag hoppas på att det är så bra som alla säger =) Liite ångest har jag idag, men när jag tänker så är det så otroligt sällan jag gör nåt för mig själv så nån gång måste jag ju få göra nåt för mig med..

Dagen började med 1,5 km simning.. Var många pensionärer idag, så i början vart det underbart, men mittensvackan var lite jobbig då det var så många, men på slutet var det lika skönt igen då jag hade hela bassängen för mig själv. Sen var vi i skolan, presenterade lite kort det vi kunde, lyssnade på alla andra, samt fick tips och sånt där.. Dock känns det lite slösad tid som kunde använts bättre.. Men men.

Efter lunch åkte jag och Erik och handlade inför kommande vecka. När vi kom hem plockade jag in samt planterade penser och påsklilja i vår blomlåda till framsidan.. Dock var det bara två grader nu när vi kom hem så jag ställde in lådan i hallen så att de inte dör.. Vet ju inte om det blir minus inatt eller så..
Annars idag har vi vart i Frinnaryd en sväng, samt hemma hos mamma och pappa. Vi planerar att göra om här hemma lite, så det kan nog ske redan imorgon.. Vem vet?!  =)
Imorgon firar vi ett år som förlovade med. Massa mys lär det garanterat bli. Vi ska iaf äta gott och mysa. Tänkte baka nåt litet tills imornkväll med =)

Nu tänkte jag gå och lägga mig för att läsa lite i min bok, (lånade den sista boken i Da vinci koden-stuket av Eriks mamma) har inte kommit så långt än, men jag älskade de tidigare böckerna så lär nog älska denna med. =)
Ha en toppenkväll/natt..


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0