♥ 100411

Idag är jag känslomässigt konstig tror jag.. Dacke fyller hela 13 år, dvs han är ett halvår äldre än Bamse när vi tog bort honom.. Jag tittar på Dacke och vet att det är hans sista år, jag ber för allt i världen att han inte kommer få lida när det är dags, utan att han bara somnar in. Det gör så ont i mig när jag ser på honom, jag vet att han inte kommer finnas så länge till och ännu ondare gör det när jag ser foton på honom tillsammans med Bamse. Det är så sinnessjukt vad fort tiden faktiskt går! Skrämmande faktiskt.

Idag har jag suttit och jobbat lite på morgonen, synd man inte får betalt för jobbet man gör, men vad gör man inte för en bra utbildning? Jag längtar tills nästa vecka då jag ska få hem mina språkböcker så jag kan sätta igång direkt. Kommer nog bli toppenbra! Synd att man inte har det som i skolan när man tvingades läsa läxor och sånt, det var så mycket lättare då, men tror nog att detta med att lära mig själv kommer gå bra.

Idag längtar jag efter framtiden, speciellt till ett - två år från nu.. Examen kommer bli ett minne blott, och så mycket annat som spelar in.. Jag söker förändring helt enkelt och längtar jättemycket efter att få göra något riktigt värdefullt som jag tjänar på! =)
Annars nu fixar jag lite mat, hemmagjord pizza står på menyn idag så degen jäser lite nu..

Vad har ni för tankar idag?


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0