♥ 100413

Ikväll är jag aningen fundersam. Mycket tankar och funderingar om framtiden.. Speciella funderingar kring min utbildning och om jobb i framtiden.. Om mina och våra drömmar och förhoppningar.. Hur mycket kommer att bli som vi tänkt? Fick nåt slags bakslag idag som varken jag eller Lotta hade väntat oss.. Eller bakslag och bakslag nåt väldigt oväntat i alla fall.. Plötsligt kändes en del av arbetet vi gjort lite meningslöst, men vi kör på ändå, vi är oslagbara ihop!

Ikväll har vi vart ute i landet ingenstans, även kallat Frinnaryd... Erik hjälpte Eva och Markus lite med något jag inte förstod mig så mycket på.. Sen satt vi med barnen och kollade på nåt med Sune.. Har inte sett det de kollade på iaf så jag vet inte..

Imorse simmade jag och jag hann till fem över halv, så frukost på kontoret blev det men jag hann iaf så det kändes kanon! =)
Har inte hunnit börja med språken än, men kanske imornkväll efter att jag träffat mamma en sväng.. Erik ska iväg på nån form av fotboll.. match eller nåt sånt? Jag önskar som alltid Erik lycka till och hoppas på motståndarlaget! :P MOhaha! Nejdå, men jag håller på Erik och sen ingen mer, varken motståndarlag eller medspelare! Hihi! Nej men helt ärligt så tror jag inte Eriks lag har så mycket att komma med i år. Sorry babe!

Nu ska jag ta och jobba lite på vissa saker tills imorgon!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0