♥ 100419

Godmorgon solstrålar!
Vilken underbar morgon! Tittar man ut blir man på sånt toppenhumör av nån anledning, varför vet jag inte, kan kanske bero på att det vart en kanonmorgon och att jag inte stressat nånting alls!
Ska strax ta och göra mig iordning för dagen, har ett par möten på jobbet idag, men det ska nog inte vara några som helst problem för oss. Har tagit fram lunch från frysen med så idag blir det lunch på plats för att sen fixa lite ärenden, samt gå en promenad! =)

Idag kommer vår föreläsare och hälsar på med så det ska bli riktigt kul att få visa upp vad vi har gjort! Visa vårt fina pimpade kontor och så där! Kanon!
Annars idag ska vi påbörja vår presentation och i eftermiddag har vi möte om rapporten med vår handledare!
Måste säga att det är jättetråkigt att det är sista LIA-veckan och att det är drygt 6 månader tills nästa gång, har ingen lust att komma tillbaka till skolan. Hitta problem och hitta lösningar är nog det jag vill jobba med i framtiden! =)

Ha en toppendag nu, så kommer en lista upp lite senare idag! =)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0