♥ 100421

Idag är det 21 april, vilket innebär att nya Wallander filmen släpps! Den ska Erik köpa hem så vi kan titta på den imorgonkväll! För ikväll är inte jag hemma, jag ska hem till Johanna på tjejkväll! Blir trevligt att göra lite än att sitta själv en kväll. Erik ska ju träna, i vanliga fall hade jag kallat han svikare men nu är jag ju inte hemma ikväll så då bryr jag mig inte så mycket ;) Haha!

Dagarna går så äckligt fort annars, har ångest att det är skola nästa vecka och att vi BARA har en och en halv dag kvar på LIAn.. Dock imorn ska vi bara gå igenom presentationen och öva in ett bra flyt, för allt annat är redan klart. Rapporterna lämnades in idag, och vi känner att det är ett mästerverk! Så nöjda är vi!

Allt är bra med mig ska tilläggas, det enda är väl att jag har en hel del funderingar, sågott som allt på gott! Men men, alla funderar ibland! =) Nu ska jag fixa lite här med presentationen så ni får ha en toppendag! Ska försöka skriva lite ikväll, men det återstår att se.. Nu ska jag leta efter en sladd så jag kan föra över foton från mobilen!

Ciaociao!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0