♥ 100430

Sista april.. Fy vad tiden går fort, om drygt en månad är första skolåret över, helt sjukt, men jag längtar.. Den nya kursen är verkligen jävligt luddig och kommer nog bli en stooooor pina! Tyvärr.
I tisdags åkte vi till Linköping, köpte nytt soffbord, och Erik köpte en cykel som han verkade nöjd över, som vanligt när det gäller Ikea så följde lite småsaker med hem, såsom lite ramar, badrumssaker, kökshandukar och lite smått och gott. När vi ska till Ikea i sommar så ska vi lägga till en sak, hittade en jättefin och megastor tavla vi ska köpa. Den är verkligen hur fin som helst!
Under gårdagen sydde jag upp gardiner och en fin löpare av det megafina tyget jag köpte i fredags! Blev riktigt upplyftande av rummet måste jag säga. Har en bra bit av tyget kvar, så tänkte att nästa uppdrag blir att sy ett par tabletter som vi kan ha i köket när vi skaffat det nya bordet.

Igår åkte vi till Linköping igen, då det var nåt fel på cykeln så vi åkte upp för byta den mot en annan. Jag svängde förbi skopunkten och inhandlade skor, ett par söta ballerina och ett par gympaskor, och Erik köpte sig ett par tofflor. Skönt att ha ett par hela skor =) Jag är mycket nöjd över detta! =)

I efter middag ska jag plocka iordning lite här hemma tänkte jag, sen vid tre när mannen slutar ska vi slänga skräp för att sedan vid fem åka mot Frinnaryd och spendera kvällen där.
Imorgon ska jag på tjejkväll hemma hos Johanna, några vänner till henne kommer med, så innan de kommer ska jag och Erik ner och fira henne lite med presenter =) Blir nog kanonkul!
Så lite cider har inhandlats från systemet nu idag, första gången jag kommer dricka alkoholaktigkt sen september.. Gått väldigt lång tid, men men! Så kan det gå!

Vill gratta Tina en extra gång som igår fyllde 30! Grattis igen babe!♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0