♥ En tanke..

Jag är inte religiös och tror inte på några religioner. Däremot tror jag på att skyddsänglar finns och hjälper oss i dagen med tankar, beslut och annat som kan tänkas behöva en extra delaktighet i..
Jag ber alla mina söta läsare att skänka en tanke till det de tror på, sen om det är en gud, änglar eller vad fan det skiter jag i.. Jag ber mina skyddsänglar att imorgon ta hand om en, samt ta emot de små liven som kommer söka hjälp. Jag ber dessa änglar att vaka över dessa små liv, för alltid och att de föralltid kommer att ha det bra!

Jag skänker även en tanke till den som ska uthärda detta, må mina skyddsänglar ge henne kraft, och låta henne glömma fort. Låt skyddsänglarna utföra sitt arbete, prickfritt imorgon, jag vet att de gjort det tidigare..

Snälla, ta hand om de små hjärtanen..

♥♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0