♥ Måndag kväll i solnedgång

Dagen idag har gått rätt fort, vi har hela tiden saker att göra, och nu har vi till och med kommit på en idé som vi ska genomföra, som hjälper företaget ännu mer! =) De har inte tiden att göra allt, och vi är ju ändå där. Blir nog bra!

Idag kom mina språkkurser med! Dock har jag ingen lust att börja med det idag, tar med det till jobbet imorn och börjar kanske lite på lunchen istället =)
Ikväll är Erik och tränar igen.. Men han var så mysig när han kom hem innan, skulle bara kramas och pussas. Det är så mysigt när det är så! =) Underbart helt enkelt! =)

Annars ikväll har jag inte gjort så mycket.. Har tagit ett avslappnande bad, fixat frukost tills imorgon! Ska ju simma imorgon, så frukost blir det på jobbet imorgon! 

Jag mår så himla bra måste jag säga! Erik är en underbar människa som gör allt för mig! Helt otroligt hur underbart vi har det! =)
Jag har lämnat alla idioter och dåliga saker bakom mig, jag fokuserar på mig själv och vår framtid! Jag längtar för första gången till sommaren då jag ska sommarjobba, men framförallt för att vi ska till Ikea och förnya vårt hem! Sen försöka komma iväg till Stockholms skärgård ett par dagar med. Det kommer bli en bra sommar, trots att jag ska jobba mycket, och Erik kommer vara ledig, vi tar ju igen allt när jag är ledig istället =) I helgen fixade han till och med en arbetsplats åt mig, där jag kan sitta och plugga ordentligt utan att få problem med ryggen! Idag hjälpte han mig med lite annat för ryggen med. Har haft lite problem med den, men nu blir det andra bullar =)

Hoppas ni får en kanonvecka, ifall vi inte hörs mer =)


Kommentarer
Postat av: Tina

Stockhols skärgård är ju underbar på sommaren!! :) Tycker ni om räkor rekomenderar jag en räkkryssning... :)

2010-04-12 @ 19:41:29
URL: http://www.farfartina.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0