♥ Otrohet..

Minns ni det här inlägget, där en studie visar att killar som är otrogna är korkade? Men jag har lagt mycket tanketid i den studien och kommer bara fram till att tjejer som är otrogna är precis lika dumma som en kille! Hur korkad är man egentligen om man är tillsammans med någon, och sen strular, eller mer med någon annan?
Vad står ni när det gäller ämnet?

Håller ni med mig, eller inte? Vill gärna starta en diskussion och jag vet att den kan bli riktigt het, med tanke på hur många som läser här varje dag.

Känner / vet ni någon som är otrogen? I do..


Kommentarer
Postat av: Tina

Är man otrogen så är det något fel i relationen. Så jag anser att båda har del i det även om bara den ena är otrogen. Har man ett ärligt och öppet förhållande så kommer det aldrig att hända. Man måste vara öppen om man har en tanke på någon annan för det är ju inte så farligt, det är ju när det komer till handling det onda verkligen sker!

Kramar

2010-04-11 @ 13:59:56
URL: http://www.farfartina.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0