♥ Svar på kommentar till Emma

För det första så är det svar på det du skrev om den 78-åriga pensionären som slogs till döds. Nej men visst, det var inte meningen, men varför ställde han sig och slog både henne och hennes man för i från första början?! Det är absolut ingenting man gör! Han ska ta sitt straff, även om det inte var meningen. Det är ju som om en person kör bil, och råkar missa ett övergångsställe och kör på en fotgängare, du måste ta ditt straff även om det inte var meningen.
Men det som jag ville ha fram var att man ger sig fan inte på andra människor och slår dem! Hur mycket vett har man i skallen om man ger sig på en pensionär ens överhuvudtaget?? Det är det fegaste man kan göra, att ge sig på en annan människa på det sättet, det är så otroligt fegt!
Så jag hoppas inte du sitter och försvarar en sådan person, bara för att det var ju inte meningen att döda henne. Det spelar ingen roll, han gjorde det ändå, och då är det klart som tusan att han ska ha ett straff med!

För det andra så nämnde du lite om hur ni har det. Och om du läser inlägget EN GÅNG TILL, så lär du märka att det för det första handlar om MINA kusiner, som bor utanför Göteborg! För det andra så är de extrema när det gäller deras barnuppfostran.. Det jag menar är att det är okej att lämna bort barnen lite då och då, det har jag inget emot, men det JAG tycker är fel är när det blir en vana. De jag nämnde i mitt inlägg lämnar inte bort sina barn lite då och då, utan var och varannan dag, varje helg är de barnfria för att de vill ut och festa eller bara vara själva och säger ordagrant det att de inte orkar bry sig om sina barn!
Det är enligt min åsikt jävligt fel, och sådana människor (finns många fler som gör på andra sätt i min släkt som dessutom inte heller ska ha barn, men av helt andra anledningar) som inte ska ha barn!
Tror inte precis ni gör så.

Nästa gång kan du länka din blogg så kan jag svara där direkt istället. Gissar att du har nån form av blogg iallafall!

Hoppas du nu när du läser inser att detta är min sida av saken, det är min åsikt. Att det inte är något jag bara häver ur mig för att jag tycker det är kul. Kanske kan vara tänkvärt det med?


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0