100209

Godmorgon på er! Hoppas allt är bra! Här är det prima, har precis ätit lite frukost nu! Gottgott! Simmade 1,5 km imorse med, hade hunnit 2, men mina armar sa ifrån så då fick det räcka helt enkelt.. Vägde mig både där och här hemma och nu ställer jag mig frågan om det är nån som har en våg som faktiskt går rätt?! Enligt de båda har jag gått ner 5 kg, och jag tror inte det stämmer.. Mamma brukar tjata på mig att det syns på magen, och jag känner det när jag går runt och tappar mina jeans hela tiden.. Men det känns väl lite väl??

Ahja skitsamma! Idag ska jag börja baka! Ska ha kalas här nästa söndag så då måste vi ha lite hembakat ju! annars funkar det ju inte :P Annars ska jag ta det lugnt, läsa färdigt läxan, som jag skulle gjort igår, men som jag hittade så mycket annat roligare *host!* Haha!

Nu när jag tittade ut genom fönstret så ser jag att det snöar! Så där mysigt! =)

Söta Erik kom hem för en stund sen med en choklad till mig. När jag åkte hem fick jag sån jävla PMSvärk att jag tappade andan så söt som han är kom han hem med en sån till mig.. Under den roliga veckan får man unna sig lite, om man har ont, tips från mamma =) Men nu har det gått över för stunden så behöver ingen bit än.. =) Då kan jag spara lite tills jag får riktigt ont igen..

Vad har ni för planer idag då?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0