100210

Godmorgon!
Eller ja, en annan har ju vart uppe ett par timmar! :P Nu har jag precis ätit klart frukosten och slurpar på lite kaffe. Är nåt så otroligt stel idag så det finns inte, beror säkerligen på simningen, blir alltid stel efter den.
Idag ska jag vara i skolan hela dagen, Projektledning, och jag hoppas att jag inte kommer hem helt förstörd idag med. Jag har verkligen problem med den föreläsaren, skulle pratat med en kille i tvåan när jag simmade i måndags, men han hade bråttom in i duschen verkade som så jag hann aldrig få kontakt med honom, men man har lite frågor om föreläsaren iaf!

Nu ska jag söka efter lite limerickar och sen göra mig iordning lite snabbt!

Ni får ha en kanonbra dag! =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0