16 Februari 2010..

Hmm vad är det för en dag idag? Haha! Jag är nu 24 år gammal! Ett år kvar tills jag blir 25 med andra ord! Ingen åldersnoja här inte =)

Ska snart ta en fika med mammis på stan, har lite småärenden att uträtta på stan ändå så blir skönt att få äta nåt =) Ikväll ska vi alla ut på restaurang och äta god mat och fira mig lite. Blir kanon! =)

När jag loggade in på Facebook för en stund sen var det smockat med grattishälsningar =) Alltid trevligt måste jag säga! =)

Dagen började i simhallen halv sju där det simmades 2 km =) Mycket skönt efteråt måste jag säga.. När jag kom hem gjorde jag frukost, dock inget speciellt... Sen när jag ätit tog jag ett varmt bad då jag frös som attan. Sen har jag läst läxan tills imorn och nu satte jag mig vid datorn för en liten stund sen. =)

Ni får ha en bra dag helt enkelt, jag ska göra mig iordning lite inför fikan med mammis <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0