Alla hjärtans dag!

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er! Gårdagen var jättetrevlig, Nellie fick massor med presenter och firades som om hon fyllde 100! =) Var riktigt trevligt, pratade en hel del med Johannas syster, Jossan och höll även hennes lilla dotter Wilma. Bjöd in dem på kalaset på söndag så hoppas de kommer med. Alltid kul ju! Höll lilla Wilma i min famn jättelänge och jag gick runt och njöt! Fick jätteont i armen efter ett tag men så fort jag tittade på det lilla knytet så kände jag inte av det längre! Jossan sa det att hon trivdes hos mig då hon somnade lite till och från med mig. =)

Igårkväll sen blev det mys framför lite filmer och sånt där. =) Idag har vi tagit det lugnt. Storhandlade på förmiddagen och sen åkte vi hem till mamma och pappa för att lämna en alla hjärtans dags chokladask till dem. Och för att hämta två stolar som stod i förrådet. När vi kom hem packade vi upp lite och sen drog vi till Eksjö där vi via blocket köpte två sidohyllor, en till hallen och en till badrummet. Blev jättebra =)
Sen har vi tagit det lugnt och myst, njutit av helgen framförallt och av varandra. Jag är så lycklig!!

Håller nu alla tummar som finns för att jag ska få sommarjobb, för då har vi bestämt att vi ska åka till Ikea och köpa ny sängstomme, sängbord, kolla matbord och lite småsaker som är bra att ha. Jag har sagt så att eftersom Erik hjälper till mycket med ekonomin nu när jag pluggar så ska jag betala det vi handlar där, just för att han ställer upp så mycket som han gör just nu! =)

Har ni haft en bra dag? =) Det har jag verkligen haft =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej=) Jasså du, haha ja då är jag väl avslöjad antar jag;) Så nu du, nu är det bara att hålla tummarna!!=) Jag är sjukt spänd och nervös!

kram

2010-02-14 @ 20:23:29
URL: http://sandradeluxe.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0