♥ Äventyr..

Äventyr kan man väl knappast kalla det men men, efter skolan åkte vi nästan direkt ner till Jönköping. Stannade på Ikea och tittade lite, kollade på soffbord, dock glömde jag mitt presentkort så det får bli nästa gång, sen tittade vi på sängstommarna med och bestämde oss för vilken vi ska köpa i sommar samt sängbord.
Hem följde lite ljus och en trepack ljuspuffar. Lämnade av en matta och en trepack duschpuffar hos mamma med. Jo jag spenderade mina pengar på presenter till andra igen! :P Kan inte låta bli!

Sen åkte vi till lite olika affärer, såsom MediaMarkt, Elgiganten och Ica Maxi. I kön på Maxi hamnade vi före min idiot till faster! Hejade inte ens, skäms över att vara släkt med henne och hennes ännu värre idiot till man. Yngsta strået i pappas syskonskara, och inte ett dugg smart eller nåt! Men deras beteende är BARA pinsamt!

Erik åkte hem med ett platstation 3 och några spel och nån extrakontroll har jag för mig. Tror han kommer vara som ett barn senare när han börjar leka med det!

Idag fick jag ett mycket positivt besked, jag är jätteglad, verkligen! =) Så ikväll har vi firat! Eller ja, vi hade köpt oxfilé och bestämt att vi skulle ha det, stekt potatis och bearnaisesås ikväll, innan jag fick anledning att fira. Men det var mycket gott! =) Hihi!

Hoppas ni har haft en bra dag! Imorn ska jag storhandla då Erik ska träna eller vad fan han skulle göra, var nåt med TRÅKfotbollen iaf. Hoppas han inte ska med på träningslägret iaf. Vi har mycket viktigare saker för oss den helgen, och det hoppas jag han tycker med, men det är sånt man märker!

Lägger in en kanonbra låt, jag lyssnade på igår. Går inte att inte gilla den!


Papa Roach - Getting away with murder


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0