Fråga..

Hur många är det mer än jag som totalt skiter i allt som har med OS, VM, EM, SM och alla andra sportsrelaterade saker att göra? Jag är verkligen inte ett dugg intresserad och struntar i om Sverige ens är med en gång..

Bryr mig verkligen inte!

Sen har jag gjort ett val, jag kommer inte gå på speciellt många matcher i år, har vart med på hur många matcher innan som helst, (måste påpeka för Eriks skull) men i år ska jag inte det, och om jag kommer gå så kommer jag hålla på Erik och va där för hans skull, men ingen annans.. Kommer inte hålla på laget han spelar i, bara Erik. Jag har många anledningar att göra det, men laget han spelar för nu, kommer ta lång tid innan jag gillar igen, så min support kommer de inte få.. Tycker det är tråkigt att Erik inte gillade och pendla, men det är min åsikt, hans val. Men till och med då, var jag på nästan alla matcher han spelade. Just för att finnas där för honom. Jag gör allt för Erik, och han gör allt för mig.
Ingen kan ändra på det, ingan kan förstöra för oss. Så är det bara. Vi är för starka för att nån skulle ens kunna splittra oss. Så är det! <3

Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Hej! I sommar ska jag resa till spanien i 1 månad för att volontär arbeta med herrelösa hundar. Jag håller på att samla in pengar nu via min blogg som jag sedan ska bidra med till SOS Animals.



Jag använder mig utav mina reklamer på bloggen. Hjälp till att klicka på länkarna för att ge pengar till hundarna. Alla som hjälper till blir länkade <3



http://yoanainaction.blogg.se/2010/february/alla-djur-har-ratt-till-ett-bra-liv-1.html#comment



Tack på förhand!

2010-02-16 @ 02:18:17
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack=) Det är bra, håll tummarna hårt! Ja vad sja jag göra annars? sover oftast så länge så hinner inte så mkt innan johan kommer:P Idag däremot blev jag väckt, funderar på att leta upp en drop in salong kanske..vet inte än:D

2010-02-16 @ 09:10:52
URL: http://sandradeluxe.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (syns inte)

Länk till din hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0